pennvässaren






Idag har jag - som inte har köpfritt år som Helena - varit in till stan (Stockholm) och riktigt shoppat loss!
Mitt ärende var egentligen att fixa svärta till min skrivare
men jag passade även på att titta runt lite.

På  Hornsgatan 42 A upptäckte jag den UTSÖKTA butiken P A P P  limited   där jag slog på stort och handlade en tung och gedigen liten pennvässare med två hål i olika storlekar.
Den kommer hädanefter att ha sin plats på detta fat.

Papp Limited ägs av Fia och Camilla
som står för gediget hantverk med modern touch.
Det hela startade med deras passion 
för papper och bokbindarkonsten

Papp Limiteds butik är makalöst snyggt inredd!

Besök deras hemsida genom att klicka på loggan!





Vidare handlade jag 
en morgonrock i handvävd helsiden 
i vackert mörk blå färg skiftande i grönt. 
En bok med etthundrafjorton år på nacken till min son 
samt kinesiska ingefärs karameller.

Besökte också  
favvo-affären Afro Art 
samt Blås&Knåda på Hornsgatan.


Kram från en mycket nöjd:



1 kommentar:

Helena E. Källgren sa...

Det låter som en härlig dag.
Grattis till pennvässaren och allt det andra!
Otroligt vackra bilder. Vilka färger du fångat...
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...