Vi bubblar av bohemchica idéer


Kastar mig från ett supertrevligt samtal med Börje - japp jag intervjuade just hockeylegenden - tillbaka till verkligheten i mitt Villa Villekulla. Vad kan man vara annat än på bra humör efter att ha pratat med världens trevligaste hockeyspelare. Men det är inte allt. 
Idag börjar porträttkonstnären Olga Magnusson och jag äntligen att blogga. 
Vi utlovar världens bohemchicaste inredningsblogg där vi delar med oss av några av världens bästa idéer för dig som gillar att skapa och uppskattar det som andra har gjort. Ungefär så. 
Nyckelordet för bloggen är "HEM" det handlar för oss lika mycket om att vara hemma i sig själv som i sin bostad.

Peace & Love

4 kommentarer:

Speaking for yourself /project team sa...

Det här verkar lovande! Nu följer jag er.
Tack för i dag!
Thyra B

Helena E. Källgren sa...

TACK Thyra!
Det var en ett härligt jobb att göra. Fantastiska saker gör ni!!! Återkommer med ett inlägg senare!
Vackra hälsningar
/Helena

Fru Björn sa...

Tänk om jag aldrig hade gått förbi Solgläntan en vacker vårdag för fyra år sen. Då hade jag nog aldrig träffat er. Får tacka mitt barn som gick med på att börja på Solgläntan när jag hade blivit nyfiken på det röda huset som vi så ofta passerade. Tack för att ni finns! Det blir spännande att följa era tankar!

Helena E. Källgren sa...

Tack kära Fru Björn :-)!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...