j a g .


Skall skriva ihop en liten text om mig själv till boken jag arbetar med. Inte lätt. Man lever ju liksom flera liv under en livstid och jag har hunnit drygt halvvägs. Vem är jag nu? Vad jag väljer att berätta om mig själv blir så olika i olika sammanhang. Här på bloggen har jag valt att presentera mig så här. Men där på säljbladet för boken? Kanske så här? 
"Olga Magnusson har en livslång passion för det vackra och en längtan efter att bruka det på ett meningsfullt sätt. Hon kallar sig fotograferande konstnär men har främst gjort sig känd som porträttmålare. Hon lever i Stockholm men har sitt hjärta i stillheten på landsbygden.
P.S. så är jag ju en sann bohem också!! Vem är du?

Om du undrar varför 
jag satt denna enorma bild 
av mig här på bloggen 
så har du förklaringen här.
Samtidigt med att jag skulle skriva texten 
 skulle jag även ha en bild av mig själv. 
Jag tog mängder  
utan att vilja använda en enda 
- förutom denna enda. 
Blev så glad att få en endaste bild 
att jag firade det med att sätta ut den på bloggen!

Därför.
  



1 kommentar:

Helena E. Källgren sa...

Fin beskrivning!
Jag är också en sann bohem :-).
Plus en massa andra olika personligheter som poppar fram när jag minst anar det ;-).
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...