Brev!


ÄLSKAR att skriva och få brev.

När jag startade blogga för sex år sedan
(ja, det här är faktiskt den femte bloggen jag har)
var ambitionen att försöka förmedla samma känsla som breven.
Jag trodde då att jag vände mig till mina gamla vänner.
Att bloggandet skulle ersätta brevskrivandet.

Men bloggandet fick sitt eget liv
och ledde mig till många spännande upplevelser och människor.

Mer om det en annan gång...


Stäng av datorn.
Skriv!
Till en enda vän.
Lägg det i ett kuvert och posta det i morgon!

kram,





P.S. Varför bloggar du?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag bloggar för att det är så otroligt skönt att bara göra det man gör och visa upp det utan att någon annan förväntar sig att något speciellt ska levereras :-)...
Funderar dock på att stänga ner och skriva ett brev ikväll i stället..
Kram!
/H.

Angelica Little Corner of Crafts sa...

En salig blandning av att göra av sina idéer, komma ihåg vad man gjort, enkelt kunna gå till ett datum eller en etikett och bli påmind! Sen att ge andra, och få av andra, energi och inspiration!

Tanken slog mig förut idag att eftersom det mesta andra i köket kommer bli "rakt och enkelt" kanske det kan bli bra med en krusidull!
Det tål att tänkas på! Tack för att du skrev!
Kram!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...